OG脫LNE WARUNKI REALIZACJI

  1. Niniejszy dokument Ogólnych Warunków Realizacji Us艂ug (dalej: OWR) okre艣la warunki publikacji ofert promocyjnych w Aplikacjach Mobilnych lub na stronach internetowych zarz膮dzanych przez Grup臋 Blix Sp. z o.o. (dalej: Grupa Blix).
  2. OWR odnosi si臋 do wszystkich zamówie艅, na których znalaz艂a si臋 adnotacja dotycz膮ca ich obowi膮zywania.
  3. W stosunku do ka偶dego zamówienia zastosowanie znajdzie OWR w kszta艂cie obowi膮zuj膮cym w dniu jego z艂o偶enia. Zmiana OWR w stosunku do ju偶 z艂o偶onych zamówie艅 jest mo偶liwa pod warunkiem wyra偶enia przez zlecaj膮cego zgody na nowy kszta艂t OWR.
  4. Aplikacje Mobilne (aplikacja Qpony, aplikacja Blix, aplikacja Zdrowe Zakupy oraz inne) oraz strony internetowe (www.blix.pl, www.qpony.pl oraz inne) zarz膮dzane przez Grup臋 Blix  kierowane s膮 do tych u偶ytkowników urz膮dze艅 mobilnych oraz internetu, którzy s膮 u偶ytkownikami Aplikacji Mobilnych lub stron internetowych, którzy wybior膮 lub znajd膮 si臋 w obr臋bie lokalizacji, w której obowi膮zuje dana oferta promocyjna (w przypadku oferty geolokalizowanej) oraz których urz膮dzenia mobilne lub stacjonarne umo偶liwiaj膮 pe艂n膮 obs艂ug臋 Aplikacji Mobilnych lub stron internetowych zarz膮dzanych przez Grup臋 Blix, w tym s膮 odpowiednio skonfigurowane oraz posiadaj膮 dost臋p do Internetu. Zlecaj膮cy publikacj臋 oferty promocyjnej o艣wiadcza i偶 przyjmuje do wiadomo艣ci, 偶e jego oferta promocyjna b臋dzie wy艣wietlana i mo偶liwa do zrealizowania jedynie przez u偶ytkowników wskazanych powy偶ej.
  5. Zlecaj膮cy zobowi膮zuje si臋 do dostarczania Grupie Blix wszelkich materia艂ów graficznych, logotypów, zdj臋膰 etc. jakie mog膮 okaza膰 si臋 przydatne do przygotowania ofert promocyjnych. Zlecaj膮cy o艣wiadcza i偶 posiada pe艂ne prawa do wszelkich materia艂ów, jakie w zwi膮zku z realizacj膮 Umowy przeka偶e Grupie Blix i tym samym udziela Grupie Blix licencji na ich eksploatacj臋 na potrzeby przygotowywania ofert promocyjnych oraz na ich wykorzystanie w ramach Aplikacji Mobilnych oraz stron internetowych zarz膮dzanych przez Grup臋 Blix.
  6. Grupa Blix przygotowuje samodzielnie projekt oferty promocyjnej na podstawie materia艂ów przekazanych przez Zlecaj膮cego publikacj臋 oferty promocyjnej lub wykorzystuje projekt przekazany przez Zlecaj膮cego.
  7. Grupa Blix jest uprawniony do odmowy zamieszczenia konkretnej oferty promocyjnej w zarz膮dzanych przez siebie Aplikacjach Mobilnych lub stronach internetowych, w szczególno艣ci, je偶eli dana oferta jest niezgodna z prawem lub dobrymi obyczajami. W takim przypadku Grupa Blix ustali ze zlecaj膮cym inn膮 tre艣膰 oferty promocyjnej.
  8. Us艂uga obj臋ta zamówieniem mo偶e by膰 przez Grup臋 Blix zrealizowana przy po艣rednictwie podmiotów trzecich z tym zastrze偶eniem, i偶 Grupa Blix ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za ich dzia艂anie lub zaniechanie.
  9. Wszelkie notyfikacje w ramach Aplikacji Mobilnych oraz stron internetowych zarz膮dzanych przez Grup臋 Blix b臋d膮 w swej formie, tre艣ci oraz cz臋stotliwo艣ci uzale偶nione od indywidualnych preferencji danego u偶ytkownika (zainteresowania, ustawienia etc.).
  10. Je偶eli nie przewiduje tego zamówienie, Zlecaj膮cemu nie przys艂uguje prawo do 偶膮dania wprowadzenia modyfikacji do oferty promocyjnej po wstawieniu jej do Aplikacji Mobilnych lub stron internetowych zarz膮dzanych przez Grup臋 Blix. Zlecaj膮cemu przys艂uguje jednak prawo do 偶膮dania wycofania oferty promocyjnej w ka偶dym momencie, w takim jednak przypadku Zlecaj膮cemu nie przys艂uguje zwrot ca艂o艣ci ani cz臋艣ci uiszczonego wynagrodzenia. Skutek 偶膮dania wycofania oferty promocyjnej, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj膮cym, ma równie偶 niedostarczenie przez zlecaj膮cego w terminie okre艣lonym w zamówienie materia艂ów niezb臋dnych dla przygotowania oferty promocyjnej; w takim przypadku Grupa Blix jest uprawniona do niezamieszczenia oferty promocyjnej zlecaj膮cego, za艣 zlecaj膮cy jest zobowi膮zany do uiszczenia ca艂o艣ci wynagrodzenia okre艣lonego w zamówieniu, w terminie 14 dni od dnia up艂ywu terminu, w którym Zlecaj膮cy by艂 zobowi膮zany do dostarczenia materia艂ów zgodnie z podpisanym zamówieniem.
  11. Grupa Blix zastrzega sobie prawo do b艂臋dów w opublikowanych ofertach promocyjnych oraz zobowi膮zuje si臋 do ich poprawy bezzw艂ocznie po ich wskazaniu przez Zlecaj膮cego.
  12. Zlecaj膮cy nie b臋dzie kierowa艂 w stosunku do Grupy Blix zarzutów dot. ewentualnych awarii Aplikacji Mobilnych lub stron internetowych zarz膮dzanych przez Grup臋 Blix, które nie wp艂ywaj膮 na mo偶liwo艣ci ich efektywnego wykorzystania, w tym m. in. z uwagi na krótki okres ich trwania lub ograniczony zasi臋g lub ograniczony zakres.
  13. Zlecaj膮cy jest podmiotem wy艂膮cznie odpowiedzialnym za realizacj臋 zamieszczonych ofert promocyjnych, o ile by艂y one zgodne ze z艂o偶onym zamówieniem.
  14. Grupa Blix dok艂ada wszelkich stara艅 w celu maksymalnego rozpowszechnienia zarz膮dzanych przez siebie Aplikacji Mobilnych lub stron internetowych, nie gwarantuje jednak Zlecaj膮cemu spe艂nienia okre艣lonych poziomów wykorzystania ofert, stopni konwersji etc.
  15. Wszelkie informacje b臋d膮 wymieniane mi臋dzy Grup膮 Blix a Zlecaj膮cym w formie listownej, lub poprzez poczt臋 elektroniczn膮, w tym poprzez przesy艂anie skanów. Strony za form臋 pisemn膮 uznaj膮 list polecony, fax lub wiadomo艣膰 elektroniczn膮 (email), przy czym zastosowanie znajduj膮 adresy zamieszczone na zamówieniu.
  16. Za wiadomo艣膰 push Strony uznaj膮 wiadomo艣膰 tekstow膮, o obj臋to艣ci 30 znaków w tytule wiadomo艣ci oraz 200 znaków w tre艣ci wiadomo艣ci.
  17. Wiadomo艣ci push mog膮 by膰 wysy艂ane do tych u偶ytkowników Aplikacji Mobilnych zarz膮dzanych przez Grup臋 Blix, którzy 1) zaakceptowali ich regulamin, 2) znajduj膮 si臋 w lokalizacji przewidzianej zamówieniem 3) wyrazili zgod臋 na otrzymywanie tego rodzaju wiadomo艣ci oraz 4) których urz膮dzenia mobilne umo偶liwiaj膮 obs艂ug臋 tego rodzaju wiadomo艣ci, w tym s膮 odpowiednio skonfigurowane oraz posiadaj膮 dost臋p do Internetu.
  18. W sprawach nieuregulowanym zamówieniem oraz OWR zastosowanie znajd膮 przepisy powszechnie obowi膮zuj膮cego w Polsce prawa.
  19. W przypadku jakichkolwiek sporów narastaj膮cych z b膮d藕 wynikaj膮cych z realizacji zamówienia, s膮dem w艂a艣ciwym dla ich rozstrzygni臋cia b臋dzie s膮d w艂a艣ciwy ze wzgl臋du na siedzib臋 Grupy Blix.
  20. Grupa Blix jest uprawniony do informowania o fakcie wspó艂pracy w celach autopromocji, w szczególno艣ci za po艣rednictwem swoich kana艂ów w mediach spo艂eczno艣ciowych. Zlecaj膮cy udziela Grupie Blix na czas realizacji zamówienia oraz po jego zako艅czeniu licencji na wykorzystanie w tym celu znaków towarowych zlecaj膮cego.