Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisów Blix, których dostawcą jest Grupa Blix Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-529), przy ul. Dąbrowskiego 79a, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000432201, NIP 783-169-12-00, REGON 302204045.
Użytkownik może szybko i efektywnie kontaktować się z Usługodawcą:
pod adresem: ul. Dąbrowskiego 79a, 60-529 Poznań;
za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected];
pod numerem telefonu: +48 533 988 436 (w godz. 08:00-16:00).
DEFINICJE
Aplikacja Blix - dostarczane przez Usługodawcę oprogramowanie pod nazwą Blix, przeznaczone do zainstalowania na urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym Android lub iOS, za pomocą której Usługodawca świadczy usługę dostępu do Aplikacji i wszystkich jej funkcjonalności;
Konto – indywidualne konto Użytkownika utworzone po rejestracji w Aplikacji Blix zgodnie z postanowieniami Regulaminu i prowadzone w systemie Usługodawcy, na którym gromadzone są dane o Kliencie i które umożliwia korzystanie z wybranych funkcjonalności Aplikacji Blix;
Regulamin – niniejszy regulamin, określający ogólne warunki korzystania z Serwisów Blix;
Serwisy Blix - Aplikacja Blix i Witryna Blix;
Treści – materiały, które Użytkownik tworzy, importuje, przechowuje, wysyła lub udostępnia przy użyciu Serwisów Blix, na przykład listy zakupów, paragony, komentarze na blogu;
Usługodawca – Grupa Blix Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-529), przy ul. Dąbrowskiego 79a, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000432201, NIP 783-169-12-00, REGON 302204045;
Użytkownik – osoba fizyczna uzyskująca dostęp do Serwisów Blix, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych; Użytkownikami mogą być wyłącznie osoby działające jako konsument, tj. osoby dokonujące czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Witryna Blix - prowadzona przez Usługodawcę, dostępna pod adresem www.blix.pl, strona internetowa, umożliwiająca dostęp do ofert promocyjnych.
Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników, polegających na umożliwieniu im dostępu do Serwisów Blix i korzystania z dostępnych tam funkcjonalności, w tym stworzenia swego Konta w Aplikacji Blix.
Każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się i akceptacji Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Serwisów Blix oraz do przestrzegania ich postanowień, a także zapoznania się z postanowieniami Polityki Prywatności.
Jakiekolwiek prawa do Serwisów Blix, w tym w szczególności – choć nie wyłącznie – autorskie prawa majątkowe do elementów Serwisów Blix, przynależą do Usługodawcy. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Serwisów Blix, w szczególności prawa autorskie do treści takich jak nazwy, logotypy, znaki towarowe, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej.
Ogólne warunki korzystania z serwisów blix
Zakazuje się korzystającemu z Serwisów Blix dostarczania treści o charakterze bezprawnym, a także dokonywania bez zgody Usługodawcy jakiejkolwiek ingerencji w treści zawarte w Serwisach. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do korzystania z Serwisów Blix w sposób niezakłócający ich funkcjonowania, w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami.
Usługodawca zastrzega prawo ograniczenia dostępu do wybranych funkcjonalności oferowanych za pośrednictwem Serwisów Blix dla Użytkowników, którzy spełnią określone warunki. Zastrzeżenie dotyczące możliwości skorzystania z wybranych funkcjonalności będzie każdorazowo zamieszczane w Serwisach Blix.
Usługodawcy przysługuje prawo okresowego zawieszenia świadczenia usług ze pośrednictwem Serwisów Blix w związku z przeprowadzaniem prac konserwacyjnych. Konieczne przerwy techniczne planowane będą przez Usługodawcę w miarę możliwości w godzinach nocnych, celem zminimalizowania ich skutków wobec Użytkowników.
Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Serwisów Blix w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej, i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie nieprawidłowości, jakie zostały zgłoszone przez Użytkownika. W przypadku wystąpienia awarii lub błędów technicznych, Usługodawca podejmie działania pozwalające w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych w stosunku do Użytkowników.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż korzystanie z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam może negatywnie wpłynąć na sposób korzystania z Serwisów Blix. Całkowicie zabronione jest wykorzystywanie przez Użytkownika w ramach Serwisów Blix wirusów, botów bądź innych kodów, plików lub programów, które mogą przerwać, naruszyć lub ograniczyć możliwość korzystania z Serwisów Blix.
Korzystanie z Aplikacji Blix
Umowa o korzystanie z Aplikacji zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie, na czas nieoznaczony, z chwilą pobrania i zainstalowania Aplikacji na urządzeniu mobilnym. Użytkownik może w dowolnym czasie rozwiązać umowę o korzystanie z Aplikacji przez odinstalowanie jej z urządzenia mobilnego. Odinstalowanie Aplikacji nie powoduje rozwiązania umowy o korzystanie z Konta (usunięcia Konta). Rozwiązanie umowy o korzystanie z Konta następuje na zasadach określonych w pkt 6.6.
Korzystanie z Aplikacji Blix jest możliwe po jej pobraniu ze sklepu Google Play Store (dla urządzeń mobilnych z systemem Android), App Store (dla urządzeń mobilnych z systemem iOS) lub Huawei App Gallery (dla urządzeń mobilnych Huawei). Aplikacja Blix dostępna jest na następujących platformach:
Android (od wersji 7 i nowsze),
iOS (od wersji 16 i nowsze, urządzenie musi być nie starsze niż iPhone 6S),
Aby Aplikacja Blix działała poprawnie, urządzenie mobilne, na którym jest zainstalowana, nie może mieć zainstalowanych modyfikacji systemu operacyjnego, w szczególności modyfikacji polegających na przełamaniu zabezpieczeń producenta urządzenia mobilnego lub producenta systemu operacyjnego (tzw. jailbreaking czy rooting); musi umożliwiać nawiązanie połączenia z siecią Internet.
Korzystanie z niektórych funkcji Aplikacji Blix może wymagać dostępu do określonych zasobów urządzenia mobilnego Użytkownika, takich jak zdjęcia/multimedia lub geolokalizacja. Odmowa dostępu do takich zasobów może wpływać na ograniczenie dostępu do poszczególnych funkcjonalności Aplikacji Blix lub ich poprawne działanie. Usługodawca informuje Użytkownika o wymaganym dostępie do określonych zasobów urządzenia mobilnego poprzez wyświetlenie odpowiedniego komunikatu w Aplikacji Blix.
Pobranie i korzystanie z Aplikacji Blix jest nieodpłatne, z wyjątkiem kosztów transmisji danych potrzebnych do pobrania i korzystania z Aplikacji Blix, które Użytkownik pokrywa we własnym zakresie na podstawie umów zawartych z podmiotami świadczącymi usługi telekomunikacyjne.
Usługodawca dokłada należytej staranności w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Aplikacji Blix i danych Użytkowników. Jednakże, ze względu na specyfikę technologii informatycznych, w przyszłości może zostać ujawniona podatność Aplikacji na określone zagrożenia. Z tego względu Usługodawca zaleca dokonywanie aktualizacji Aplikacji Blix niezwłocznie po ich udostępnieniu za pomocą Google Play Store,Apple App Store lub Huawei App Gallery oraz wskazuje, że może od czasu do czasu wydawać komunikaty zawierające zalecenia dotyczące zasad bezpieczeństwa związanych z korzystaniem z Aplikacji. Usługodawca zastrzega, że w odpowiedzi na takie komunikaty nigdy nie będzie wymagane podanie danych osobowych lub danych autoryzacyjnych Konta.
Korzystanie z Witryny Blix
Umowa o świadczenie usługi dostępu do Witryny Blix zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie, na czas nieoznaczony, z chwilą skutecznego wywołania przez Użytkownika w oknie przeglądarki urządzenia tego Użytkownika adresu URL Witryny Blix lub skorzystania przez Użytkownika z przekierowania prowadzącego do Witryny Blix (tj. z chwilą wejścia do Witryny Blix); w tym przypadku, umowa o świadczenie usługi dostępu do Witryny Blix zostaje rozwiązana z chwilą opuszczenia Witryny przez Użytkownika.
Korzystanie z Witryny Blix jest możliwe w przypadku spełnienia następujących wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym:
posiadanie sprzętu komputerowego lub innego podobnego urządzenia (w tym urządzeń przenośnych) umożliwiającego korzystanie z Witryny Blix;
posiadanie dostępu do sieci Internet;
posiadanie oprogramowania umożliwiającego korzystanie z Witryny Blix, w tym w szczególności przeglądarki internetowej: Microsoft Edge w wersji 15 i wyższej, Google Chrome w wersji 48 i wyższej, Mozilla Firefox w wersji 42 i wyższej, Opera w wersji 36 i wyższej, Safari w wersji 9.1 i wyższej.
Postanowienia pkt 4.5 - 4.6 stosuje się odpowiednio do Witryny Blix.
Konto
Użytkownik, który chce założyć Konto w Aplikacji Blix, powinien w formularzu rejestracyjnym dostępnym w Aplikacji podać swój numer telefonu, a następnie zweryfikować go, podając przesłany na ten numer kod weryfikacyjny. Następnie Użytkownik powinien uzupełnić formularz rejestracyjny, podając wymagane w nim dane. Podczas rejestracji Konta Usługodawca weryfikuje wiek osoby dokonującej rejestracji.
Bezpośrednio po wysłaniu formularza rejestracyjnego Usługodawca tworzy dla zgłaszającej się osoby indywidualne Konto. Z tą chwilą pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem zostaje zawarta na czas nieoznaczony umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, obejmująca prowadzenie przez Usługodawcę Konta, uzyskanie przez Użytkownika dostępu do Konta oraz uzyskanie przez Użytkownika dostępu do pełni funkcjonalności Serwisów Blix („umowa o korzystanie z Konta”).
Po dokonaniu Rejestracji, każdorazowe logowanie następuje przy użyciu numeru telefonu podanego podczas Rejestracji. Zamknięcie Aplikacji Blix, zakończenie transmisji danych, utrata połączenia bądź wyłączenie urządzenia nie powodują automatycznego wylogowania z Aplikacji. Wylogowania należy dokonywać używając właściwego przycisku w Aplikacji.
Użytkownik jest zobowiązany do podawania prawdziwych i poprawnych danych, w szczególności niewprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich, oraz aktualizacji danych niezwłocznie po każdej zmianie tych danych. Aktualizacji danych dokonuje się w ramach Konta.
Zaprzestając korzystania z numeru telefonu przypisanego do Konta Użytkownik zobowiązany jest do aktualizacji numeru telefonu, zaś w przypadku zaprzestania korzystania z telefonu z zainstalowaną Aplikacją Blix Użytkownik zobowiązany jest do usunięcia z niego Aplikacji Blix.
W dowolnym momencie po dokonaniu Rejestracji, Użytkownik może wysłać do Usługodawcy w dowolnej formie pisemnej (pismo, email lub wybór dedykowanego rozwiązania umiejscowionego w menu Serwisów Blix) żądanie usunięcia przypisanego do niego Konta. Skierowanie takiego żądania jest równoznaczne z wypowiedzeniem przez Użytkownika umowy o korzystanie z Konta, zawieranej z chwilą rejestracji. Po otrzymaniu żądania, Usługodawca bezzwłocznie usuwa Konto przypisane do Użytkownika.
Inne funkcjonalności dostępne w Serwisach Blix
Główną funkcjonalnością Serwisów Blix jest oferowanie Użytkownikom możliwości zapoznania się z ofertą handlową podmiotów trzecich. Zamieszczanie ofert handlowych podmiotów trzecich może obejmować zwłaszcza udostępnianie przez Usługodawcę w ramach Serwisów Blix gazetek reklamowych oraz reklam. Reklamy mogą umożliwiać przekierowanie do zewnętrznych aplikacji, stron internetowych lub numerów telefonów (wywoływać połączenie telefoniczne).
Usługodawca może prowadzić w ramach Serwisów Blix konkursy lub akcje specjalne. Tego rodzaju działania prowadzone będą każdorazowo w oparciu o towarzyszący im regulamin.
Użytkownik ma możliwość korzystania w szczególności z następujących funkcjonalności Witryny Blix:
Przeglądanie gazetek promocyjnych;
Wyszukiwarka produktów;
Formularz kontaktowy;
Dostęp do bloga i komentowanie wybranych artykułów.
Użytkownik ma możliwość korzystania w szczególności z następujących funkcjonalności Aplikacji Blix:
Przeglądanie gazetek promocyjnych;
Wyszukiwarka produktów;
Tworzenie i udostępnianie list zakupów;
Dodawanie i przechowywanie paragonów i tworzenie bilansu wydatków na ich podstawie;
Dodawanie i przechowywanie kart lojalnościowych.
Usunięcie Aplikacji Blix przez Użytkownika, który korzystał z funkcjonalności Aplikacji Blix bez zalogowania, spowoduje utratę danych zapisanych przez Użytkownika, w tym m.in. ulubionych sklepów, list zakupów, kart lojalnościowych.
W przypadku Użytkownika, który korzystał z funkcjonalności Aplikacji Blix po zalogowaniu się do Konta, usunięcie Aplikacji Blix lub wylogowanie się z Konta nie spowoduje utraty danych zapisanych przez Użytkownika – po ponownym zalogowaniu się do Konta dane będę ponownie dostępne.
Treści użytkowników
W ramach funkcjonalności dostępnych w Serwisach Blix Użytkownicy mają możliwość dodawania i przechowywania własnych Treści, a także udostępniania ich osobom trzecim, w szczególności w ramach komentarzy na blogu w Witrynie Blix, list zakupowych, przechowywania paragonów.
Jeśli istnieją obiektywne i konkretne powody, by podejrzewać, że jakiekolwiek Treści użytkownika naruszają Regulamin, naruszają przepisy obowiązującego prawa albo mogłyby zaszkodzić innym Użytkownikom, osobom trzecim lub Usługodawcy, Usługodawca ma prawo do usunięcia części lub całości tych Treści zgodnie z obowiązującym prawem. W szczególności dotyczy to Treści nawołujących do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, zawierających pornografię, ułatwiających nękanie, a także Treści naruszających prawa własności intelektualnej osób trzecich.
Usługodawca umożliwia każdemu dokonywania zgłoszeń nielegalnych Treści dostarczanych lub przetwarzanych z wykorzystaniem Serwisów Blix poprzez wysłanie na adres e-mail [email protected] wiadomości zawierającej:
opis miejsca w Serwisach Blix, gdzie w ocenie zgłaszającego doszło do naruszenia (wraz z podaniem linku lub załączeniem zrzutów ekranu Witryny Blix lub Aplikacji Blix, jeżeli jest to możliwe
uzasadnienie zgłoszenia nielegalnej Treści wraz z załączeniem stosownych dokumentów, jeżeli ma to zastosowanie w danym przypadku;
oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne;
dane kontaktowe zgłaszającego, chyba że okoliczności sprawy uzasadniają dokonanie zgłoszenia anonimowo.
Zawieszanie i zablokowanie dostępu do usług
Usługodawca ma prawo do zawieszenia lub zablokowania Użytkownikowi dostępu do Serwisów Blix albo do usunięcia Konta Użytkownika, jeżeli:
Użytkownik rażąco lub wielokrotnie narusza Regulamin;
Usługodawca jest do tego zobowiązany przepisami prawa lub orzeczeniem sądowym;
Usługodawca ma uzasadnione podstawy, by podejrzewać, że zachowanie Użytkownika wyrządza szkodę innemu Użytkownikowi, osobie trzeciej lub Usługodawcy, na przykład poprzez hakowanie, phishing, nękanie, spamowanie, wprowadzanie innych w błąd lub powielanie treści, które do niego nie należą.
O zawieszeniu lub blokadzie Konta i ich przyczynie Usługodawca zawiadamia Użytkownika za pomocą komunikatu w Aplikacji Blix. Zawieszenie lub blokada Konta następują na czas niezbędny do wyjaśnienia sytuacji, nie dłuższy jednak niż 14 dni. W szczególnych sytuacjach termin ten może ulec przedłużeniu do 30 dni.
Usunięcie Konta przez Usługodawcę z powodów określonych w pkt 9.1. powoduje rozwiązanie przez Usługodawcę umowy o korzystanie z Konta ze skutkiem natychmiastowym. W takiej sytuacji Użytkownik nie jest uprawniony do ponownej rejestracji Konta bez uprzedniej zgody Usługodawcy.
Odstąpienie od umowy
Użytkownik może bez podawania przyczyny odstąpić od każdej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawieranej na podstawie Regulaminu, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Dla odstąpienia niezbędne jest powiadomienie Usługodawcy w dowolnej formie (pismo, email lub wybór dedykowanego rozwiązania umiejscowionego w menu Serwisów Blix), przy czym dla ważności oświadczenia o odstąpieniu, wystarczającym jest złożenie go przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Użytkownika jest ona uważana za niezawartą.
Zmiana regulaminu
Z ważnej przyczyny Usługodawca może wprowadzić zmiany do Regulaminu. Ważną przyczyną zmiany Regulaminu jest:
zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładni stosowanej przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;
wydanie orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu;
zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom;
usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
zmiana w zakresie procesu rejestracji;
rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Serwisów Blix, jak również aktualizacja Serwisów Blix skutkująca koniecznością dostosowania Regulaminu do takiej aktualizacji;
zmiany w zakresie nazw, adresów lub danych firmowych wskazanych w treści Regulaminu;
konieczność dostosowania wymogów technicznych wskazanych w Regulaminie do aktualnych standardów.
O zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi Użytkowników poprzez wyświetlenie komunikatu w wyznaczonym miejscu w Serwisach Blix, a w przypadku Użytkowników zarejestrowanych dodatkowo poprzez wysłanie wiadomości na numer telefonu, udostępniając zmieniony Regulamin oraz podając termin wejścia zmiany Regulaminu w życie, przy czym termin ten będzie wynosić co najmniej 14 (czternaście) dni od daty przesłania powiadomienia o zmianie Regulaminu, z zastrzeżeniem pkt. 11.3. poniżej.
Jeżeli obowiązujący przepis prawa, orzeczenie lub inny podobny akt uprawnionego organu władzy publicznej będzie wymagał od Usługodawcy wprowadzenia zmiany Regulaminu w krótszym terminie, niż wskazany w pkt 11.2 powyżej, powiadomienie o zmianie Regulaminu będzie wskazywać taki krótszy termin, wraz ze wskazaniem przyczyny.
Zmieniony Regulamin stosuje się do Użytkownika, który nie zrezygnuje z korzystania z Serwisów przed datą wejścia zmiany Regulaminu w życie.
Zmiany w Aplikacji Blix
Niezależnie od uprawnienia o którym mowa w pkt. 11 Regulaminu, Usługodawca może z ważnej przyczyny wprowadzać zmiany w Serwisach, które nie są niezbędne do zachowania ich zgodności z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Ważną przyczyną zmiany w Serwisach jest:
zmiana, rozbudowa lub ulepszenie sposobu wyświetlania treści dostępnych w Serwisach,
ulepszenie funkcjonalności Serwisów w celu poprawy jakości świadczenia usług przez Usługodawcę,
dostosowanie Serwisów do zmian w środowisku technicznym Usługodawcy (tj. wykorzystywanego przez Usługodawcę sprzętu lub oprogramowania),
zmiany wynikające z konieczności dostosowania Aplikacji do wymogów dostawców sklepów z aplikacjami (np. Google Play Store, Apple App Store, Huawei App Gallery).
Reklamacje
Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowości w działaniu Serwisów Blix mogą być zgłaszane do Usługodawcy w dowolny sposób, w tym – stosownie do wyboru Użytkownika:
pocztą elektroniczną na adres Usługodawcy [email protected];
pisemnie – listem przesłanym na adres siedziby Usługodawcy (ul. Dąbrowskiego 79a, 60-529 Poznań).
W reklamacji należy podać dane Użytkownika niezbędne do przesłania informacji o wyniku rozpatrzenia reklamacji oraz opis przyczyny reklamacji.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, nie później jednak niż w terminie wskazanym powyżej, Usługodawca udzieli Użytkownikowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana tym samym kanałem informacji, którym reklamacja została do Usługodawcy skierowana, chyba że Użytkownik wskazał inny sposób przekazania odpowiedzi na reklamację. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera danych pozwalających na przesłanie odpowiedzi przez Usługodawcę, pozostanie do odbioru przez Klienta w siedzibie Usługodawcy.
Usługodawca może żądać od Użytkownika udzielenia dodatkowych informacji w sytuacji, gdy wymaga tego rozpoznanie reklamacji.
Ochrona danych osobowych
Korzystanie przez Użytkowników z Serwisów Blix wiąże się z przetwarzaniem ich danych osobowych przez Usługodawcę.
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w celu realizacji umowy o świadczenie usług, obsługi i rozpatrywania reklamacji oraz obrony i dochodzenia roszczeń przez Usługodawcę, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody Użytkownika – w celu, na jaki wyrażono zgodę.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o prawach przysługujących osobom, których dane dotyczą, dostępne są w Polityce prywatności.
Postanowienia końcowe
Regulamin dostępny jest pod adresem https://blix.pl/p/regulamin/ i może zostać utrwalony przez Użytkownika w wybranej przez niego formie.
Prawem właściwym dla rozwiązywania sporów dotyczących korzystania z Serwisów Blix jest prawo polskie. Jeżeli Użytkownik jest konsumentem, który ma miejsce stałego pobytu na terytorium innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, dodatkowo przysługuje mu ochrona przyznana na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa tego państwa.